דרופל קאמפ 2012 בפתח!

הכנס למפתחי דרופל וההרצאה שאני מעביר בו.

ב-11 לאוקטובר 2012 יערך דרופלקאמפ, הכנס הראשון המיועד לאנשי דרופל בארץ. הכנס מתקיים באוניברסיטת תל אביב בפקולטה למדעים מדויקים, בניין לב וצפויים להשתתף בו רוב מפתחי דרופל בארץ. גם מצד המרצים יש נוכחות גבוהה של המפתחים והמנהלים הטובים בתחום: ליאור קיסוס, זהר סטולר, גבי לי, רן מזרחי ורבים רבים טובים אחרים. גם עבדכם הנאמן יהיה שם ויעביר הרצאה. ניתן להתרשם ממגוון ההרצאות בתוכניה.

למי שלא יודע, דרופל היא מערכת CMS/פריימוורק מבוססת PHP שניתן להריץ אותה גם על שרתי חלונות וגם על שרתי לינוקס. היתרון המשמעותי של דרופל הוא שניתן להרים באמצעותה אתרים מורכבים/אפליקציות מורכבות ברמה גבוהה ובמינימום זמן ומאמץ.

בנוסף לכל מה שאני עושה, אני גם מפתח על דרופל בעבודה שלי ב-HP Software. חברת HP Software (אין קשר למדפסות) היא חברה העוסקת בפיתוח תוכנות המיועדות לשוק הארגוני (מה שנקרא Enterprise) ודרופל נבחרה על ידי החברה לאחד הפרויקטים שלה – HPLN.

פיתוח מוצר עבור חברה גדולה שונה באופן מהותי מפיתוח פרויקט במסגרת פרילנס או חברת פרויקטים. אחד האתגרים המהותיים הוא תחזוק המוצר והכנסת פיצ'רים לאתר עובד עם מסד נתונים פעיל. אני הולך לדבר על איך אנחנו עושים את זה ב-HP Software: באמצעות מודול Features ו-Strongarms שמאפשרים לנו לתרגם את (חלק) ממסד הנתונים שלנו לקוד. בהצראה אני הולך להכנס לעומק המודול ולהסביר בדיוק מה אפשר לעשות איתו ואיזה יתרונות (עצומים) הוא נותן למפתחים.

ההרצאה שלי תתקיים בשעה 15:30 במסלול 1 – אולם לב. אם אתם שם, אשמח אם תבואו לומר שלום!

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

עבודה בהיי טק

איך מראיינים סניורים?

השיטה שלי לבדיקת התאמה טכנית למתכנתות ולמתכנתים בכירים עם כמה שנות ניסיון.

גלילה לראש העמוד