דרישה גוברת לצפייה בתכני וידאו ברשת מהסלולרי והמחשב הנייד

מחקר חדש של סוני אריקסון ו-CNN מגלה שיותר ויותר מנהלים בכירים בסקטור העסקי משתמשים באינטרנט נייד.

מחקר חדש, שבדק התנהגות צרכנים ונערך על-ידי חברת אריקסון ו CNN, מספר לנו בדיוק מה שכבר ידענו. המחקר מראה על דרישה גוברת בקרב מנהלים בכירים בסקטור העסקי ברחבי העולם לצפייה בתכני וידאו מהמכשיר הסלולארי ומהמחשב הנייד. לאור שינוי בהרגלי הצפייה והדרישה שניתן יהיה לצפות בתוכן בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר, עלה הצורך להתאים את אפשרויות הצפייה להרגלים חדשים ולאורחות החיים המשתנים. המחקר, אשר נערך בקרב קהל גולשי CNN online, מראה גם על מגמה גוברת של שיתוף בתכני וידאו.

אני חושב שחלק גדול מממצאי המחקר לא יפילו אף אחד מהכסא – 73% מקרב גולשי CNN online משתפים בתכני וידאו, מתוכם 66% הם בני 45 ומעלה. המספר נראה גבוה, אך מדובר על שיתוף גם באמצעות המייל וכל מי שיש לו הורים שמחוברים למייל יודע שכמות הג'אנק וסרטי הוידאו שמקבלים מהם היא אינפיטיסמלית.

56% מן הנשאלים, בעלי אינטרנט אלחוטי, ניגשים לתוכנן אינטרנטי מאמצעים ניידים שונים. מגמה זו תומכת בעליה של שימוש באינטרנט מחוץ לסביבת הבית או המשרד.

67% מן הנשאלים מעידים כי בשלוש השנים האחרונות, הם צופים בתכני טלוויזיה על גבי המחשב (השולחני והנייד) יותר מאשר בטלוויזיה עצמה. כרבע מהם (23%) טוענים, כי הם צופים בתכני טלוויזיה על גבי מכשירים סלולאריים יותר מאשר בעבר. הסיבות הבולטות לעלייה בצפייה בתוכן טלוויזיוני על גבי המחשב הינן: גמישות (71%) ואפשרות להתעדכן בתוכן שלא נצפה (51%) בכל זמן, מכל מקום ועל גבי כל מכשיר.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

נגישות טכנית – פודקאסט ומבוא

פרק בפודקאסטעל נגישות בעברית שצולל לכלים האוטומטיים ולפן המאד מאד טכני של הנגישות.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

תמונה מצוירת של רובוט שמנקה HTML
יסודות בתכנות

סניטציה – למה זה חשוב

הסבר על טכניקה פשוטה וידועה מאד שאנו מפעילים על מידע לפני שאנחנו מציגים אותו ב-HTML באפליקציה או באתר.

גלילה לראש העמוד