האם אינטרנט אקספלורר 8 מהיר יותר מכרום ומשועל האש?

מיקרוסופט בדקה והוכיחה שאינטרנט אקספלורר 8 מהיר יותר, הכצעקתה?

מיקרוסופט טוענת שכן, בבדיקה שהחברה ערכה עם ה-RC של אינטרנט אקספלורר 8, עם 25 אתרי האינטרנט המובילים ברשת. התגלה שאינטרנט אקספלורר 8 מהיר יותר משועל האש וגם מכרום שנחשב לדפדפן האינטרנט המהיר ביותר הקיים בגרסה שהיא לא בטא.

הרשת כמובן הוצפה בגל של גיחוכים, כיוון שבבדיקות המקובלות יותר אינטרנט אקספלורר 8 דווקא מפגרת מאחורי שני הדפדפנים שהוזכרו לעיל. אך מיקרוסופט טוענת שהבדיקות המקובלות יש דגש רב יותר על ג'אווהסקריפט ופחות על שיטות שיותר מקובלות בתחום בניית אתרי האינטרנט. על אינטרנט אקספלורר 8 להבחן מול אתרים אמיתיים ולא רק מול בדיקות וירטואליות.

אני לא שונא את מיקרוסופט כמו רבים וטובים מעמיתי. מבחינתי כמפתח אינטרנט, אם אינטרנט אקספלורר 8 יתמוך בתקנים כמו שאר הדפדפנים, אז לא תהיה לי התנגדות אליו. כמו כן אני לא חושב שזה בלתי אפשרי ליצור דפדפן אינטרנט מיקרוסופטי שיהיה יותר יעיל מכרום. רק בדבר אחד מיקרוסופט טועים לדעתי – עושה רושם שאתרי האינטרנט העתידיים יהיו מבוססים יותר ויותר על JavaScript. כבר עכשיו חצי מהיישומים שאני בונה מבוססים על jQuery למשל. גם אתרי אינטרנט שהיו קודם לכן מפותחים באמצעות פלאש נבנים היום יותר בעזרת JavaScript. לא נכון לבדוק את אינטרנט אקספלורר 8 על האתרים של היום, חובה לבדוק אותם על האתרים של מחר. יישומים כמו Bespin למשל, שמשתמשים ב-HTML 5 וב-JavaScript יהוו את האתרים המובילים של מחר ואני מקווה מאד שאינטרנט אקספלורר 8 יוכל לתמוך בהם, אחרת שוב הוא יגרור את הרשת לאחור.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

עבודה עם GPT למתכנתים

אני עובד עם GPT כמה חודשים טובים באופן צמוד. הוא כלי חזק וכדאי ממש להשתמש בו, אבל יש לו גם חסרונות ומגבלות שכדאי להכיר.

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

גלילה לראש העמוד