הטלוויזיה הולכת ומתקרבת לאינטרנט

האינטרנט הולך ומתקרב לטלוויזיה ובקרוב יהיה ניתן לגלוש באינטרנט דרך הטלוויזיה.

כפי שציינתי במאמר על ההצהרות של מיקרוסופט בנוגע לתוכניות העבודה העתידיות שלה, שתי ידיעות יחסי ציבור שקיבלתי מדגישות את ההתקרבות של הטלוויזיה (ומכשירי הסלולר) אל האינטרנט עד שבעתיד הקרוב יהיה איחוד מלא בין שלוש המדיות השונות.

סמסונג יוצאת עם מוניטור חדש למחשב ולטלוויזיה

ככל שמסכי המחשב גדלים יותר, כך הפער בינם לבין הטלוויזיה קטן. עכשיו באמת אפשר לשלב כמעט לחלוטין בין השניים. סמסונג מצמצמת את הפער בין מסכי המחשב לטלוויזיה ומשיקה מסך מחשב הכולל 2 טיונרים HDMI ו-Full HD.

קבוצת חיון שהיא נציגת סמסונג בישראל מתחילה לשווק בארץ את מסך המחשב, המהווה קטגוריה נפרדת ושונה מהמוכר. מדובר במסכי מחשב המשלבים טכנולוגיית HD Full. שבנוסף לכל מה שציינתי גם כוללת שלט רחוק לשליטה מלאה על תכונות המסך.ניתן לחבר למסך זה קונסולות משחק, ממירי כבלים ולווין ונגני Blu-Ray.

כפי שכתוב במנשר שקיבלתי:


הטכנולוגיה החדשנית המאפשרת חדות תמונה יוצאת דופן שאפיינה עד כה את מסכי הטלוויזיה בלבד והופכת את מסך המחשב ל- Multi Function Monitor.

אריקסון העולמית תשיק לראשונה את שירות IPTV בישראל

הידיעה השניה מבשרת על תחילת עידן ה-IPTV. מדברים על IPTV מאז שאני זוכר את עצמי, אבל ללא ספק בשנה האחרונה חלה התחממות בגזרה.

אריקסון ישראל עורכת כנס ביום ה' ה-22.1 בסינמה סיטי שבו ידונו, בין השאר על הנושאים הבאים: כיצד תשנה טכנולוגיית ה IPTV את חווית הצפייה? , כיצד חברות המובייל וספקי השירותים יכולות למנף את טכנולוגיית ה IPTV ? , מהם המודלים העסקיים החדשים בעידן IPTV ? ועוד כמה נושאים שנראים מעניינים למדי, תלוי מי ירצה בדיוק. חבל מאד שאין הרצאה על האתגר שבפניו עומדת טכנולוגית ה-IPTV מול ה-Internet TV אבל ניחא.

צמד הידיעות האלו, שמצטרפות לכמה ידיעות נוספות רק מדגיש את העובדה שגלישה דרך הטלוויזיה בסלון היא לא רעיון מופרך מאד. אם בעבר היינו צריכים להדרים לחדר שבו נמצא המחשב, להתחבר לאינטרנט (המקרטע) ולגלוש ובהווה אנו מתיישבים בסלון, פותחים את המחשב הנייד ואז גולשים בעתיד אנו פשוט נתיישב בסלון ונגלוש. חברות רבות וגדולות מתגוששות על השליטה בשוק הזה – מי בתחום החומרה, מי בתחום התוכנה ומי בתחום התוכן.

החדשות האלו מבשרות רק טובות לתחום האינטרנט שהולך והופך למרכזי יותר ויותר. אם לפני עשר שנים כתבו "אינטרנט" במרכאות ורזי ברקאי דרש שיביאו לו את האחראי על האינטרנט בשידור חי, היום למי שלא נמצא באינטרנט אין זכות קיום.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

גלילה לראש העמוד