מהירות שיא של חצי ג'יגה לשניה באינטרנט המהיר

בניסוי שערכה חברת אריקסון החוקרים הגיעו למהירות של 0.5 ג'יגהביט לשניה. כן כן...

בניסוי שנערך לאחרונה על ידי חברת אריקסון בטכנולוגית VDSL2 שהיא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ל-DSL – העברת נתונים על כבלי נחושת קיימים. הצליחו החוקרים להעביר נתונים במהירות שיא של למעלה מ-0.5Gbps. בעוד אנו חנוקים במהירות של 5 מגהביט במקרה הטוב, קל לדמיין מה היינו יכולים לעשות עם מהירות כזו. הטכנולוגיה תאפשר בעתיד, אם תיושם, שירותי וידיאו, העברת נתונים וקול במהירות שיא.

באמצעות טכנולוגיה להורדת נתונים על פס רחב, הידועה בשם vectorized VDSL2, חושפת אריקסון הישג של טווח נתונים הגבוה מ 0.5 Gbp. . טכנולוגית הפס הרחב מבוססת VDSL2, מציעה מהירות חסרת תקדים על קווי נחושת קיימים, ובכך יוצרת הזדמנויות חדשות עבור המעוניינים באספקת שירותים בפס רחב, כגון IPTV.

יתרונות נוספים של טכנולוגיית vectorized VDSL2 ניתן לראות בכך שהיא מסייעת למפעילות הסלולאריות להגביר את נגישותם לסיבי נחושת, הנמצאים בנקודה הרחוקה ביותר וכך להרחיב למקסימום את השימוש החוזר בתשתית הקיימת. משמעות הדבר היא שיותר צרכנים יוכלו ליהנות באופן ממשי משרותי פס רחב כמו HDTV וVOD בביתם, באמצעות פס רחב נייד.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

נגישות טכנית – פודקאסט ומבוא

פרק בפודקאסטעל נגישות בעברית שצולל לכלים האוטומטיים ולפן המאד מאד טכני של הנגישות.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

מיקרו בקרים

הפעלת מסך oled קטנטן עם esp32

יצירת מערכת מולטימדיה שלמה בגודל של בול דואר עם מיקרובקר ובעלות של דולרים בודדים. וגם על הדרך נלמד על ת׳רדים

גלילה לראש העמוד