ספקית האינטרנט שלכם מגבילה מהירות?

האם ספקית האינטרנט שלכם מגבילה מהירות? בקרוב מאד תוכלו לדעת. גוגל תסייע בפיתוח כלי שיעזור לגולשים לדעת האם ספקית האינטרנט מגבילה מהירות.

הקרב על ניטרליות הרשת מתחמם כאשר גוגל מצטרפת והפעם לצד של הטובים.

גוגל חוברת לחברת Planet Labs על מנת לפתח שני כלים חדשים שיאפשרו לכל גולש בעולם לדעת אם ספקית האינטרנט שלו חוסמת או מגבילה תעבורת אינטרנט מכל סוג שהוא: הורדת קבצים באמצעות אי מיול או ביטורנט, צפייה ב-Streaming או כל שימוש אחר שהוא.

באתר measurement lab tools יש כבר עכשיו כלים המאפשרים לכל גולש לבדוק אם ספקית האינטרנט שלו חוסמת ביטורנט וכלי בדיקה מתקדמים נוספים. בקרוב יצטרפו אליהם שני כלים שהמרכזי שבהם הוא כלי המאפשר לבדוק אם ספקית האינטרנט בולמת שימושים "שלא נראים לה".

נייטרליות רשת היא הרבה יותר משיתוף קבצים

נייטרליות הרשת הנהוגה כיום מאפשרת לכל יזם אינטרנט או בעל אתר אינטרנט להנות מתנאים שווים לשחקנים גדולים בשוק. אם אני וחברת אינטרנט גדולה מאחסנים את האתר שלנו בשרת זהה עם נתונים זהים, הגולש אמור להגיע אל שנינו באותה המהירות. אם אני יוצר תוכן או אפליקצית אינטרנט חדשה, הפלט אמור להגיע לגולש בדיוק באותה מהירות כמו פלט מקביל של דף אינטרנט. הפרת נייטרליות הרשת על ידי ספקיות האינטרנט תפגע לא רק במשתפי קבצים אלא גם במהות רשת האינטרנט עצמה.

עם כל הביקורת על גוגל, היא מבצעת צעד נבון וחכם לטובת כולם.

ברגע שהכלים יהיו זמינים לציבור, בתקווה תוך זמן קצר, יפורסם מאמר נרחב המסביר על השימוש בכלים האלו.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

גלילה לראש העמוד