רוצים להשפיע על התקן הבא של ה-W3C?

מפתחים מוזמנים לסדנת סקירה משוב לתקן Mobile Web Application Best Practices

אחת הפעילויות המבורכות של איגוד האינטרנט הישראלי היא תמיכה בפעילות הסניף הישראלי של קונסורציום הרשת שידוע יותר בתור משרד ה-W3C הישראלי. ה-W3C למי שלא יודע הוא הגוף האחראי על פיתוח תקני הרשת כדוגמת HTML – אבל לא רק.

התקנים הנכתבים על ידי ה-W3C מקדמים את התעשיה אך גם גוררים לא מעט ביקורת מכיוונים שונים ובעיקר ממפתחים שצריכים בסופו של דבר להתמודד מול התקן ולפתח לפיו.
הודות לפעילות המשרד הישראלי, יש עכשיו אפשרות לכל מפתח המעוניין בכך להשפיע על אחד מהתקנים היותר מעניינים וחשובים שמתגבשים כעת: Mobile Web Application Best Practices.

ה-Mobile Web Application Best Practices הוא מסמך קווים מנחים המועמד להפוך להמלצה רשמית (Candidate Recommendation). המסמך מתאר 35 שיטות מועדפות לשיפור חווית המשתמש בעת פיתוח אפליקציות למכשירים ניידים ומזהיר מפני אלו הנחשבות למזיקות. כחלק מתהליך יצירת תקן W3C, נמצא כעת המסמך בשלב בו מוזמן הציבור להציג יישומים ולשלוח משוב על מנת להאיר ולהעיר על חלקים שונים מהתקן. זו ההזדמנות הטובה ביותר להשפיע על התקן החשוב הזה.

ב-7 באפריל 2010 החל משעה 17:00 תתקיים סדנת סקירה ומשוב למסמך Mobile Web Application Best Practices. בסדנה יציגו המשתתפים אפליקציות שפיתחו, אשר עושות שימוש בפרקטיקות המופיעות במסמך. לאחר מכן נשלח משוב לקבוצת העבודה אשר כתבה את המסמך (Mobile Web Best Practices Working Group).

הסדנה מיועדת למפתחי אפליקציות אשר ישמו את הקווים המנחים או חלק מהם, ומעוניינים לדון והחזיר משוב לקבוצת העבודה המפתחת את המסמך. הסדנה תתקיים במשרדי איגוד האינטרנט הישראלי (רחוב ברקת 6, פתח קווה, קומה רביעית). צפויים להגיע כ-15 משתתפים. ההשתתפות ללא תשלום ובהרשמה בלבד בקישור הזה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

עבודה עם GPT למתכנתים

אני עובד עם GPT כמה חודשים טובים באופן צמוד. הוא כלי חזק וכדאי ממש להשתמש בו, אבל יש לו גם חסרונות ומגבלות שכדאי להכיר.

גלילה לראש העמוד