Flash Tracer כלי דיבאג ל-Flash

Flash Tracer היא פלאגין של שועל האש שמסייע לנו לבצע דיבאגינג לקובץ פלאש בקלות ובמהירות!

מי שמפתח ב-Adobe Flash יודע שלפעמים דיבאגינג הוא סיפור לא פשוט שמדובר ב-Flash. כל עוד אנו יוצרים באנרים או אתרים פשוטים, קל לבצע דיבאגינג באמצעות תוכנת הפלאש עצמה ובאמצעות פקודת trace. אבל כאשר אנו עוסקים ביישומים יותר מורכבים , לעתים ההתנהגות של הפלאש בשרת עצמו שונה מזו שעל המחשב המקומי ואפילו על שרת הפיתוח עצמו. על מנת לבדוק מה השתבש, אחד הכלים הבסיסיים הוא לצפות ב-output.

רוב המפתחים משתמשים ב-Flash Debugger – פלאגין של פלאש, בדיוק כמו כל פלאגין רגיל שרוב האנשים מתקינים על מנת לצפות בפלאש אך יש בו את יכולת ההתממשקות עם תוכנת הפלאש. הבעיה היא שהוא כבד ומסורבל במיוחד אם המפתח מעוניין רק לצפות ב-outout.

לשם כך יש את Flash Tracer שמצטרף לרשימת התוספים הנהדרים והשימושיים להפליא של Firefox. כל מה שצריך זה להתקין אותו ולהתקין את ה-flash debugging plugin שיש באתר של אדובי. מספר הגדרות קצרות ופשוטות (מיקום קובץ הטקסט של הלוג) וזה הכל! מעכשיו תוכלו לראות את ה-output של כל קובץ פלאש שהוא באמצעות שועל האש שלכם.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

המנעו מהעלאת source control לשרת פומבי

לא תאמינו כמה אתרים מעלים את ה-source control שלהם לשרת. ככה תמצאו אותם וגם הסבר למה זה רעיון רע.

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

גלילה לראש העמוד