4 טיפים מאת גוגל לאתר אינטרנט מוצלח

גוגל מציעה 4 טיפים לבניית אתר אינטרנט אפקטיבי.

בדרך כלל הבלוג של גוגל די משמים, אבל לפעמים מתפרסמות שם הברקות ותובנות לא קטנות. כשחברת האינטרנט הגדולה בעולם נותנת טיפים קצרים לבניית אתר אינטרנט מוצלח ורווחי, מי אנחנו שנגיד לא? אז למי שאין כוח לקרוא את הפוסט המקורי – הנה 4 הטיפים של גוגל לאתר מוצלח:

1. עברו את מבחן 8 השניות – למבקר באתר האינטרנט שלכם אמור להיות מושג מיידי על מה אתר האינטרנט שלכם. הגולשים הם אנשים עסוקים עם טווח קשב קצר במיוחד ואסור שילחצו על כפתור 'החזור' הנורא.

2. גלו לגולשים מייד מה יש באתר עבורכם – משפטים קצרים וקליטים שיראו מייד את היתרונות שיש באתר (למשל: חסכו עכשיו! קנו בהנחה! הרוויחו יותר! וכו').

3. תמונות מושכות – השתמשו בתמונות מושכות , לא התמונות הסטנדרטיות מאימג' בנק. השתמשו באייקונים במקום בקישורים ושימו לב לעובדה שתמונות לא קשורות באיכות נמוכה יכולות להרוג את האמינות של האתר שלכם.

4. סגרו את העסקה – שהתמשו במשפטים מעודדי פעולה – "קנו עכשיו" במקום "הוסיפו לעגלת הקניות".

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

נגישות טכנית – פודקאסט ומבוא

פרק בפודקאסטעל נגישות בעברית שצולל לכלים האוטומטיים ולפן המאד מאד טכני של הנגישות.

גלילה לראש העמוד